frida....

ar varit här ett tag nu och så och vi har mäst chillat var hemma hoss ninni och josse ett tag också.
men inte så länge.
 
sen ska jag till stallet vi har kvälls fodringen så åker ditt ikväll eller snart. men ska rida i ridhuset med mamma och rida igenom honom. :) ska bli nice.
 
men mina planer för imorgon är såhär :
första skolan
sen ska jag till haninge centrum med johanna, frida och ida.
sen hem till frida
sen ska jag slaga hos henne ska bli nice.
 
får se om jag åker till stallet också eller om mamma ska ta han, han ska villa i galla fall. eller kannske skrita lite.
KRAM ALVA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0