torsdag...

a idag är de ju som sgat torsdag och jga har varit i skolan och de haar varit en seg dag idag fast vi hade håltime på sissta lektionen så vart dagen väldigt seg men nu är jag hemma ska till stallet snart ninni ska hämta mig och skjusa mig till stallet nice. 
men aa ska rida ut i rengnet, första gången på ass länge jag har ridit i rengn eller de kannske inte regnar när jag rider men får se. :)
men ska nog stopa i mig någon mat innan jag åker till stallet. 
 
imorgon kannske jag ska va med frida efters kolan men får se om njag inte ska klippa mossy. :) 
men a får helt enkelt se vad som händer ska kålla med mamma. 
i helgen blir de tävling på årsta hemakulben å allt men anmäld till lätt:B lätt:A men får se om jag hoppar två lätt:B istället eftersom att han var så dum på träningen i tisdags men aja får se hur han e idag. :) 
 
Kram alva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0