dagen.

har inte hunnit blogga så himla myckt idag eller ingenting faktigst.
men frida och sophir sov ju över hos mig och så åkte jag till stallet vid 2 kannske och så red jag först ut lite sen konditions träna jag på volten, de gick bra. 
sen så skulle vi åka hem och du upstod de ett problem, i startade bilen den körde kannske 100 meter och sen var de någon sper i som aa jag vet inte riktigt vad de va men bilen vill inte köra så va där 100 meter från stallet på en liten grusväg och tog upp hela platsen på vägen så dom andra bilarna som skulle göra förbi fick ta en annan väg förbi hahah. 
men i alla fall så startade aldrig bilen så pappa fick hämta upp oss hahha och som tur var stod vi i en baka så vi kunde rulla bilen ner men bråmsen funka ju inte eftersom bilen inte staratade så vi fick andvända handbråmsen hahah. men vi åkte hem med vår andra bil. och så har jag kommit hem duchat kållat på världes cupen på datorn. :) 
och så har jag duchat, och ska äta nu så hej dåKRAM ALVA 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0