Tjääna

Jag har haft fullt upp därav ingen bloggning.
Men igår efter skolan så la jag mig typ direkt i soffan och sov 1 timme,  för det behövdes verkligen! Sen åkte jag och mamma till stallet och jag hade träning kl 6 för niklas, det gick jätte bra så det känns skönt inför söndag då jag ska tävla på mälarhöjden, första utomhus tävlingen så jag är riktigt taggad! :D Sen på kvällen var jag bara hemma även fast det var valborg... alla kompisar var på midag och så. Sen idag vart det en tidig morgon för vi skulle vara funktinärer på runsten så det var jag till 3 kanske sen åkte jag till stallet och skritta madde och nu är jag hemma :) Ska nog strax äta så hejdå!
 
/Linnea
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0