nu är de klart...

ja äntligen så är matte provet gjort och klart haha. men igallfall a de gick bra.
 
men dagen har varit ass bra även fast vi hade prov faktigst. :)
 
vaknade gick upp tills skolan.
sedan fick vi godia av vår lärare i skolan så jävla gott med godis haha.
sen åkte jag och min syrra till stallet och red, red först ut på mossy gick ass bra. :)
sedan red jag på volten och ut på briadie de gick också bra fast hon var lite stel men gick bra endå:)
 
sedan så nu har jag kommit hem. :)
 
imorgon är de fredag jaa vad skönt men ska igallfall va med soffan :)
hon ska såva hoss mig men får se vad vi får för planer. :)
frida kannske också såver hos mig :)
 
men igallfall ska ducha nu så hej då KRAM ALVA
en jag sacknar väldig mycket just nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0