2012

2012 har varit så här
ja 2012 har varit ett bra och sårligt roligt år.
ett år jag alldrig kommer glömma jag kom ihåg när vi var i vingåker mitt bästa meeting och roligaste meeting 2012 jag vann en klass kom två en klass och det bäst var inte placeringarna det var att det var roligt och att hästen var helt fantastisk. jag hade tickan då och det var min sissta tävling på henne:(
men det sutatde bra med ett pet i lätt:A som sissta runda
 
och sen så har jag ju fåt mossy och tessan tävlad och jag har hoppat moutine horse finalen i hälsingborg samtidigt som sm då tickan var helt fantastisk.
och så har jag fått underbara vänner och ny tränare
a 2012 har varit bra för mig men nu ska jag backa knäk.
så hej då men kannske en dåligt beskrivning av 2012 haaha ajaj liten beskrivning igallafall.
 
min gamla ponny athena och jag när vi var med i hästmagazinet :)
jag och johanna med tickan och creamy i hälsingborg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0