Året 2012

Tänkte följa strömmen och skriva om året 2012!
 
 
I början av året så var det ganska dyster eftersom Madde var skadad! Men vid valborg så vart det klarteckan att hoppa igen!
 
Sen nån vecka i Maj så åkte jag och Josse+ mamma till landet en helg, och vi hade jätte roligt!
(haha bilden visar inte det men aja)
 
Den 6 juni så tävlade jag och Madde våran första tävling sen skadan och det gick jätte bra! var dubbel nolla i LC och vi hoppade bara en klass!
 
Sen så slutade vi ju såklart skolan och efter det åkte jag och min brorsa buss och tunnelbana in till mammas jobb för att sedan äta på resturang!
Efter det så gick vi även till Hollister! Och det var första gången jag var där så jag shoppa ju såklart några grejer!
 
Sen vart det bestämt att jag skulle tillbringa en månad på landet!
 
Men första veckan tävla jag på vingåker där det inte kunde gå bättre, i Lc så var jag dubbel nolla och sen min första LB sen skadan gick ännu bättre dubbel nolla och en 3:e plats. Sen på fredagen så var det welsh- mästerskap och det gick ännu bättre, haha jag vann den+ LB:n!
 
Den typ 22 juli tror jag så tävlade jag på Jula hoppet och då vart det en 5:e plats i LB:en!
 
Sen en vecka så var vi en vecka på Väderstad herrgård. Det var ett familjeridläger och jag lärde mig verkligen jätte mkt! vi var där med fam Eriksson, fam Höglund och fam Eldberg (eller inte direkt fam utan bara dotter och mamma) 
 
Efter ridlägret tror jag att det bara var en vecka kvar på landet och det var nice! 
Fridolf gillar att bada :)
 
Sen så var det Ponny Sm! jag var funktionär där hela helgen!
 
Skolan börja den 21 augusti tror jag och det var rätt jobbigt!
 
Den 5 November drog vi till London (familjen) och hade en jätte rolig vecka där med mkt shopping!
 
Sen nån gång så kom all snö och imorgon är det julafton! LÄNGAR SÅÅÅ MKT!
 
Och till 2013 så har jag både biljetter till One directions konsert och hockey-Vm biljetter som ska bli fett nice så komsi komsi 2013!!!!!
 
lite kortfattat sådär ;) 
/Linnea
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0