dagen

Hej!
Idag drog jag och Alva till Port 73 där jag köpte presenter till familjen, lite sista dagen sådär haha!
Men efter det vid typ halv 4 så kom vi till stallet och jag red ut med Alva och Moa och det gick bra vi trava bara då det var lite hallt på vissa ställen! Sen nu har jag kommit hem ocg tagit en varm dusch då det behövdes för det var kallt som satan! Snart ska vi äta och efter det ska vi nog pynta grannen för ikväll har vi kvällsfodring! Jag måste också slå in julklapparn. 
/
Linnea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0