dagen

detta kommer bli ett lång inlägg men aja.. skoldagen var fett chill på morgonen så hade vi hemkunskap och efter lunch så hade vi julpyssel! efter skolan så gick jag och Johanna ut med fridolf och åt sen våfflor. vid typ 4 så åkte vi till stallet, jag red till ridhuset med hannis och Lisa, det gick ganska bra, hon var lite pigg å så men vi galopperade mest! När jag kom hem så kolla jag på tv och vid 8 kom Josse till mig och vi tittade på Charlie st. Cloud! shit va bra film. jag börjar dock gråta 3 gånger då den var jätte sorglig också. Josse bara att och garva åt mig som satt där och böla! Men rekommenderar filmen ändå för den var jätte bra! sen har vi hållt på och flamsa oss framför tven ;) imorgon vid halv 10 åker vi tikl stallet för massören kommer! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0