dagen

Igår sov jag ju hos Josse och vi somnade kanske lite efter tolv och innan så kollade vi på två modern family avsnitt! Älskar det! sen så ställde vi klockan på 10 över 7 för att kolla på julkalendern, hon har tv i sitt rum så vi behövde bara sätta på tven och sen ligga kvar och kolla på julkalender. sen ställde vi klockan på 10. vi gick då upp och fixa oss + åt frukost för att sedan pallra vi oss bort till skolan för vi skulle träffa Lilli där vid halv 12. vid tio över 12 gick 807:an sen så gick vi av vid norra sköndal! sen vart det lite strul om vilken busshållsplats vi skulle gå till men vi kom iaf på 172. Vi hoppade av vid Huddinge gymnasium och började gå till björkängshallen. Det tog typ 10 min så det var inte så mkt. Vi fick sitta i båset när vi kom fram! Hahha Lilli fick ha hand om att öppna båset medans jag och josse bara satt där. Det var fett nice att vara där ist för julmarknaden. efter att jag hade kommit hem så åkte jag typ direkt till stallet med Johanna. en akupuntör var där och skulle sätta nålar på Madde och det lyckades hon med! :)) så hon fick vila. Efter så drog jag hem till Johanna för att äta och sen baka pepparkakor så det gjorde jag! Det var jätte mysigt. Nu ska jag gå till tven för att det är Revenge kl 21 så vi hörs!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0