dagen har varit :)

dagen har varit så här
först vacknade jag och åkte till stallet och bred i ridhuset det gick jätte bra han var dock väldigt pigg :)
imorgon ska jag rida ut och backa för jag han inte de idag :( aja sen efter stallet har jag kållat på världscupen och det gick ju bra för svenskarna malin kom ju 2:A jippi :)
a sen har jag latat mig och nu årkar jag inte back och för det andra så har vi inte ingrienserna så vi ska köpa det i morgon!
å vad jag längtar tills jul afton fast jag kommer nog inte få så mycket för jag fick GPA hjälm i förväg :)
kannske kommer lite videio bloggning imorgon om det går att uppdatera från telefonen :)
SÅ HÅLL UTKIK :)
nu kommer lite bilder :)
ALVA
några bilder från SM i hälsingborg
tickan och creamy men creamy är johanna erikssons häst :)
saknar den tiden :(
 
 


Kommentarer
Anonym

Har du ridit SM???? Och kan du skriva lite om olika ponnyer du haft? :)

Svar: nej jag har inte ridit sm men jag och min kommpis hoppade en final som gick när smet var och på sama plats:) såklart det kommer ett litet inlägg snart :)
linneamadde.blogg.se

2012-12-23 @ 10:19:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0