dagen

japp dagen började med att jag vaknade av att mamma kom med frukost, så jag fick äta frukost i sängen :) sen åkte vi till Hööks för att köpa en overall, hihi som jag kan rida i så det hittade vi! sen fick mamma ett sms om att carro fick ställa in träningen så vi åkte till stallet och jag red då själv i ridhuset! ridpasset gick väl bra, galopperade typ bara av henne så hon fick alltså inte jobba så hårt! sen åkte vi hem och allt! sen vid 6 så kom alla! vi åt pepparkakor,godis, choklad och mm. vi spelade kort, då jag och Moa vann! sen har vi bara chillat och de. nu ska jag snart sova så godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0