Dagens

Jo det började med att jag och Alva vaknade typ 20 i 11, skönt att sova ut! sen åt vi frulle och åkte till stallet! Ridpasset gick inge bra! Sen så åkte vi hem och då har vi bakat ätit och bara chillat. Vi hade kvällsfodringen så då åkte vi ju och fodrade så nu har vi vart hemma ett tag. Imorgon ska jag träna dressyr vilket jag inte är så taggad inför därför att det ska typ bli -10 och jag hatar att rida när det är kallt, aja sen på kvällen så ska vi ha glögg kväll med fam Eriksson, fam Mattson och fam Löfgren så det ser jag fram emot :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0