förlåt för dålig upd :O

 sorry för att jag inte har uppdaterat men som sagt jag har varit upptagen :)
i går så åkte jag till kamensky, kamensky är ett försäljnings stall där man kan köpa hästar :)
( vi köpte mossy därifrån) aja då jag iblad åker ditt med mossy och får hjälp med han och så hjälper jag dom att rida deras hästar ( dom har väldigt många)
aja det är de jag har gjort idag och igår vart och tränat men den här gången var det bara en kurs så jag åkte hem imälan istället för att sova över.
men tiderna vart så här
i lördags så åkte jag till stallet 1-2 och kom hem typ 12 på kvällen haha det är gannska långt bort kamensky är så vi fick åka bil ett tag :).
i söndags(idag) sågick jag upp 7 och kom hem typ 5 har varit långa dagar så imorgon kommer jag säker såva länge.
men träningarna gick super bra han var fin och mjuk vi hoppade lite men det vart mäst m,arken för just mossy för det är de jag behöver träna på (jobbigt tycker jag)
men sen så efter jag kom till stallet red jag cinzana i ridhuset och det gick bra kanske inte en av dom lungnaste hästarna jag har ridit deräkt.
cinzana är johanna erikssons häst men johanna var sjuk så jag red henne. en rolig ponny  att rida tycker jag.
KRAM ALVA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0