godnatt

ska snart sova! men idag hade vi ju simtest och det gick bra, lite extra jobbigt vart det för jag kunde inte sluta garva! sen efter skolan så klippte jag ju mig. sen plugga jag och så och åkte sen vid halv 7 till stallet och fixa där! det gick fort för pappa var med så när jag var ute och red så fixa han allt! när jag kom hem så var det heart of dixie så då titta jag på
det och nu har jag fixat det sista till min engelska uppgift. imorgon har vi spanska prov.. blää men sen så är vi fria från prov och jobb då vi har temavecka sista veckan innan jul nu, så det är skönt. godnatt :)
/Linnea


Kommentarer
внутрисуставная мышь тазобедренного сустава

Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog
loading? I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
Any feed-back would be greatly appreciated.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0