hejsan svansan:)

nu sitter jag vid datorn och har precis kommit hem från stallet och har ätit :)
snart ska jag dusha (staving). 
dagen har set ut såhär:
först så var det no-prov första lektionen och allt jag var jätte tröt för jag var på horse show igår.
aja men det gick sådär :/ men sen så efter skkolan så gick jag hem till ninni och sen åkte vi till stallet och red ut och det var jätte jätte kalt :(
och sen så har jag jag ju ätit som sagt men nu ska jag ducha så vi hörs imorgon :) <3
jag och min första ponny som hete athena men det var för typ 4-5 år sedan haha <3 :)
hej då hors imorgon :)
 / ALVA :)


Kommentarer
Britta

Det är bara Max som fattas bredvid!

Svar: haha lisa så jobbig <3
linneamadde.blogg.se

2012-12-04 @ 15:38:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0