hemma

Kommer nog inte åka till stallet eftersom mamma kommer säkert inte komma hem förns ikväll och plogbilen har inte plogat parkeringen och vägen så det blir jätte jobbigt att ta sig ut därifrån. Det är ju lite skönt att inte behöva åka t stallet men vill ju träffa min pålle+ tycker synd om dom som fick mocka åt alla och det.. Madde kanske inte har nått vatten så då får jag dåligt samvete om hon inte har det :( men aja. efter att jag och Josse hade hållt på klart med datan så satte vi på oss täckbrallor,mössa,vantar och jacka och drog ut i snön, haha vi gick omkring och putta varandra och kasta snöbollar å sånt. Nu ska jag bara chilla och kolla när mamma kommer hem. Ha det så bra!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0