Hemma

Ja dagen började med att jag försov mig.. det händer ganska ofta nu för tiden, aja sen hade vi en chill dag i skolan. nu har jag kommit hem och mår inte så bra.. venne varför men gör bara inte det :/ jag ska fråga mamma om jag bara kan skritta Madde. så om det går så åker jag till stallet med mamma ikväll isf. Nu ska jag nog bara kolla lite till på datan sen ta nått att äta och sen kanske lägga mig en stund, får se. Dagens outfit kommer också snart. Har bilden på mobilen och är inne på datan så ni får den sen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0