hemma

Ja nu är jag hemma! idag på morgonen hade vi NO prov, gick faktiskt oväntat väldigt bra! kom ihåg alla små detaljer och allt så jag är väldigt nöjd :) sen hade vi engelska rätt chill sådär, sen hade vi musik, matte, lunch, no och engelska. vi hade NO och engelska två gånger för att den andra gruppen skulle ha hemkunskap. Iaf så efter skolan gick jag hem med alva.. vart mulad av Ida påvägen.. sen när vi kom hem så typ chilla vi en halvtimme för sen kom Carina och skjutsade oss till stallet. Det var sviiiiiiiiiiinkallt tror jag skulle tappa fingrarna :s gick bra men vi kunde bara trava ute ändå så lät henne bara trava på i sin takt och bara ha det lungt. 
Nu när jag har kommit hem från port73 så har jag tagit en varm dusch, vilket behövdes! 
Lite senare kommer det ett inlägg om mig, vad jag gillar att göra på fritiden och det så 
 
Bye bye.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0