hemma :D

 nu är jag hemma efter stallet och skolan :)
idag har varit en fantastisk dag :)
det började så här jag vacknade och åkte till hannis så jag var hos hannis klockan 8 :)
då ida också var där då skulle vi ge varandra prisenter som vi köpte till varandra här om dagen :)
jag fick en ring (super fin) och ett halsband (super fint) och så fick jag ett iphone 5 skal  fast det var fel storlek för jag har iphone 4 haha :)
men det var fint men ska byta storlek <3
tack johanna och ida för prisenterna enu en gång :) jag är jätte nöjd
sen så kållade vin ju på film i skolan vi hade läsk godis popcorn chips typ allt haha
vi kollade på två filmer en humår och en skräk och den bäst var skräk och undra om jag kan sov i natt för den var på riktig också men vet inte vad den heter men aa den var jätte LÄSKIG tycker jag haha :(
och sen gick jag hem till josse men ninni och sen åkte vi till stallet och det gick super bra jag red i ridhuset! han var super fin :)
och nu är jag här vid datorn :)
och förlåt att vi inte har bloggat så mycket men det är typ blogg apen som inte funkar för mig och ninni har inget internet men det fixas säckert snart :)
men nu ska jag ducha så hej då
bilden är på calle johannas häst :)
 
 
ALVA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0