Hemma från shoping :)

Hej nu är jag hemma från att ha handlat lite prisenter till ida och johanna :)
Jag tror dom kommer bli nöjda mem kan inte lägs ut bilder för dom kannske ser :)
Nu gör jag inget specigellt :)
Min dag har set ut så här första åkte jag till stallet 9 och red mossy och det gick gannska bra. Sen åkte jag hem och böt om och sen åkte vi till lyckås och handlade jag handlade en brösta :)
Sen åkte jag till ida och så handlade jag ida och hannis lite grejer på haninge centrum :) <3
Och nu sitter jag i soffan och håller på med mobilen :)

Och igår såg jag en film på TV som var jätte bra fast den var sårlig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0