hemma igen :)

nu sitter jag vid datorn och håller på och blogga lite :)
aja som sagt jag red i ridhuset och han var lagom pigg lite bockspårång här och var men han var fin endå. jag tror han var pigg för att han har fått villa i två dagar nu så det var nog inte så kånstigt.
idag hade vi matte prov i skolan och typ no om man vill skriva mer på sit prov som vi gjorde förut.
Matte provet tyckte jag var gannska svår och jag hade inte något mer att skriva på non så skrev inget typ :)
sen har vi haft gympa, spanska och engelska. en gannska chill dag :)
jag har inget teckning på mobilen så att jag har inte kunnat blogga från mobilen så bra och det r därför jag inte har bloggat så mycket. men hoppas att jag kan blogga mer imorgon :)
imorgon kannske jag ska konditions träna mossy efter som att han är pigg aja får se om det är halt:)
det var lite om min dag och så :)
snart kommer 10 sacker som ni inte viste om mig :)
fast ska äta först hej då


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0