Inte bloggt så mycket!

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men har inte hunnit
Dagen har sett ut så här
Först vacknade jag och åt frukost sen åkte jag till stallet och segade lite och så jul pyntade jag och fixa lite sacker sen så skulle jag rida i ridhuset men de ar bockat så då skulle jag rida ut och ida red calle och calle är gannska gallen ibland så då fick vi byta för mossy är lungn :)
Men jag och johanna vi fick rida ensama för att dom andra hästarna blev upsträsade så då fik vi rida ensama och ida red men dom lungna och hon sa att det hade gått bra sen så får hoppas att det gjorde det
Och jag och johanna vi fick känna på några bocksprång lite stepande mm hahaha men det gick bra endå :) <3
Och sen så red moa (min syrra)
Boogie och zake och tessan och vrt klar typ samtidigt som jag och jag borde ha varit jätte långsam men endå och nu har jag ätit och nu sitter i soffan :)
Imorgon börjar vi 9 men jag ska till hannis 8.
Skrier mer imorgon hej då :) <3
ALVA

Bilden är på ninni när hon är liten så gullig :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0