min dag har varit

idag har min dag varit såhär
det började med att jag åkte och handla med ninni. ninni köpte julklapar til sin familj fast jag hittade inget så jag köpte inget då.
sen åkte vi till stallet då jag red tillsamans med ninni och min häst har skav på rygen vet inte om det är sadeln eller något tror vi ska kolla det men a det lede till att jag får rida barbacka ett tag och jag skumpade rät mycket haha, men det är bra träning igallefall.
aja sen när jag kom hem så har jag slåt in packet till min familj. det kommer bilder på vad jag får i julklap på tisadg för det blir nog gannska sent på jul afton så lägger ut bilder på tisdagen.
aja jag undrar så mycket jag kommer få men jag kommer nog inte få så mycket för jag fick en GPA-hjälm i förväg.
men hoppas att jag får det jag önskar mig.
och nu sitter jag här vid datorn.
jag tänckte skriva lite om 2012 snart.
ALVA
bilden är på athena haha är typ 10 haha så ful jag är
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0