nuså

Nu har jag duschat så ja jag kan blogga nu! imorse hade vi NO och man kunde kompletera sitt prov om man ville men jag hade redan skrivit allt jag ville skriva så jag fick gå :) hihi sen hade vi en kort engelska lektion. sen hade vi idrott och matte efter det. Vi hade matte prov och det gick väl ganska bra. sen hade vi spanska+ so. på spanskan så tränade vi inför provet nästa torsdag, men vi gjorde det bara typ en halvtimme sen så höll vi på och  hoppa ut genom fönstret och mula varandra (om ni vill se video så finns det på min videofy --> linnea pettersson.
sen så åkte vi till stallet och pappa och felix följde med för vi var tvungna att skotta hagarna eftersom det har snöat så himmla mycket! Jag red till ridhuset med hannis och det gick bra, hon var ganska pigg men det var inte så konstigt. Nu ska jag kolla bloggar och facebook sen vid 21.00 så är det revenge och det följer jag ju så det måste jag se :) 
hörs sen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0