Nyår

Såhär ser mina planer ut för nyår:
 
Går upp vid 8 för att ska vara i stallet vid 9! Kl halv 1 måste jag vara hemma för att kl 1 börjar Sverige-Finland!
Efter det så är det bara att göra sig iordning för ska hem till Johanna där vi ska fira nyår och jag tror att Alva och hennes familj också ska vara med! Så det ska bli roligt, igentligen skulle vi till Johannas landställe men eftersom båda våra brorsor ska typ fira med sina kompisar så blir det typ onödigt så då är vi här hemma :)
 
/Linnea
en gammal bild på mig och min kompis! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0