om alva :)

hej jag är en 13 år gammal och heter alva löfgren och på min fritid spenderar jag hos min häst. Jag har d-ponny och så har min syrra en häst. min häst heter munsboro moseley men brukar kallas mossy. Han är 10 år gammal och älskar att hoppa.
och min syrras häst heter tessa-lyn men brukar kallas tessan. hon  är 11 år gammal och älskar också att hoppa.
Jag tävlar lätt:B med mossy men jag har bara haft han i ungjeför 2 till 3 månader eller något sånt och ska snart hoppa vår första lätt:A.
innan mossy hade jag en fantstisk b-ponny som var en fantastisk hopp ponny men inte licka duktig i dressyren dock men hon heter tequila det är en ponny som jag alldrig kommer att glöma. fast hon hade ett humör som var gannska jobbigt så här gjorde hon om hon inte ville hon stälde sig i ett hörn och sparka bockade och sparka men endå så är hon den bästa hästen som finns och kommer alltid att vara för mig.
vi hoppade tillsammans 8 nollor i lätt:a.fast nu är hon såld till en ny tjej som rider grymt bra så jag är säcker på att hon har det bra hos dom. och det är jag jätte glad över.
ja det var lite om mig men kannske skriver mer sen men a hej då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0