snökaos!

Förlåt för dålig uppdatering men det har varit en lång dag. När jag skulle gå till skolan så var det snö till knäna så fick kämpa mig fram, när vi kom till skolan så var det 3 lärare där men fler påväg. första lektionen var en vanlig lektion förutom i början för då var det strömmavbrott så vi kunde plugga i datasalen som vi skulle, men sen kom elen igen så vi plugga på. sen var det engelska och vår engelska lärare kom.. så då hade vi engelska. sen slutatde vi lite tidigare så vi fick en tid att bara chilla utanför bildsalen (för vi skulle ha bild sen) men istället så gick vi ut i den jävla snön och kasta snöbollar/mula varandra fick två snöbollar i ansiktet, 2 mulningar sen får Josse för sig att puta ner mig i snön.. så det gör hon och jag är täckt i snö både håret och kläderna.. sen hade vi bild. På lunchen får vi reda på att vi får gå hem, men lärarna måste ringa till förälden först så han gör det och sen kämpar jag Lilli och Josse hem. när vi är hemma så går vi ut med lilla hunden som får kämpa sig fram. när vi nästan är hemma så är det en bil som har fastnat så jag springer och lämnar fridolf för att hjälpa att putta på för han frågade, så hjälpte vi han och putta på i typ 40 min och tillslut kom han loss och kunde köra iväg och då kommer det ju såklart en till bil och kör fast på typ samma ställe fast nån meter längre upp på vägen så då hjälper vi han också.. så nu är vi alldeles trötta.. får se om vi lyckas komma t stallet, men några i stallet har gjort maten och mockat åt alla så det var jätte schysst! Aja det vart ett långt inlägg!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0