sorry

Japp sorry för upd men men, idag så vaknade jag vid 9 för att börja göra iordning mig vid kvart över 10 så hämtade jag och pappa johanna och alvla för att åka mot heron! vi köpte godis å så och vi kollade på Mammas pojkar den var väl helt okej, sen åkte jag hem till Johanna där vi åt lunch och kolla på Jvm eftersom jag tvinga henne att göra det! Sverige vann med 3-2 på straffar :)
sen idag så tränade jag typ markarbete och hon var JÄTTE glad över att få se bommar, haha hon var rätt så galen och hoppa runt och grejer men hon skötte sig jätte bra när det kom till hinder :)
nu ska jag sätta på ett avsnitt av 90210 eller modern family tsm med lite godis så ha en trevlig fredag!!
 
Kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0