sova snart!

nu ligger jag i sängen och ska snart sova! idag så skrittade jag Madde! sen så imorgon måste jag ta hem spanskan då vi har spanska prov på onsdag! jag glömde berätta förut att vi fick tbx våra NO prov.. betyget var väl helt okej. imorgon ska vi också simma i torvalla, seriöst hatar att bada... åååhhh vill verkligen inte! men vi ska typ testa våra simkunskaper så det är bara att köra på! imorgon ska jag också försöka vakna i tid, så det är bra att jag somnar tidigt också! godnatt :)


har satt dit två nya affischer nu! (dom små) /Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0