Fjällen

Nu är jag och johanna i fjällen vart inget inlägg igår av mig sorry.
Men nu får ni ett litet inlägg. vi tänckte göra en vidio under hela veckan asså massa små klipp :) <3 som jag lägger ut sen :)
Igår så åkte vi halv 10 och kom fram typ halv 4-5 tror jag.
Men sen åkte vi pulka ner för bakarna fy vad roligt och snabbt de gick haha sen ducha vi, basta sen hoppa vi i snön i bekinisar och sen ducha igen och basta lite till hahah fy vad kallt hahah

Sen idag så har vi gått upp ätit åkt skidor hyrt skidor och after ski och så och så ska vi typ ut och träna nu hahah men hej då. KRAM ALVA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0