Lazy day

Ja rubriken talar, det har varit en chill dag idag :) Jag och josse vaknade vid halv 11. Josse sov hos mig igår och vi hade en myskväll med godis och läsk :) Iaf sen så städade jag lite hemma å så. Vid 3 åkte jag och mamma till stallet, hade träning kl 5 och Madde var lerig som ett träsktroll... så vi fick dusha av hennes ben innan. Träningen gick väl sådär. Har inte tränat dressyr på ett tag så hon var jätte fin i traven men i galoppen var hon rätt jobbig, hon gjorde allt för att inte behöva jobba, men är endå rätt nöjd med passet :) Sen på vägen hem så köpte vi hårfärg för jag fick nått ryck att det bövdes, för jag har börjat få utväxt. Så jag åt middag sen kom josse och hjälpte mig med att färga, det vart rätt mycket flum och sånt men håret vart bra :) 
/Linnea 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0