rubrik hääääär

 nu hemma eller har varit hemma ett tag nu :)
idag så har jagf varit i stallet från klockan 10 till klockan 6 typ haha vet inte riktigt hur seg jag var men har sga dagear ibland haha.
men igallafall hade lunchen med moa. men dom hade redan gjort all insläpps påsar till alla hästar så de var bara halva lunchen typ nice:)
sen så mockade jag och malin mossys box och sen så red vi.
jag och malin red i ridhuset gick assssss bra. han var fin och mjuk men han vart lite seg i slutet.
men super nöjd.
sen har jag kommit hem duchat varit och handlat mat. :) de vad de som jag har gjjort i dag.
 
 
i helgen blir de ingen tävling för mig men nästa helg blir de på hemma plan å allt. haha men då blir de lärr:B och lätt:A får se hur de går i lätt:A efter som de e abdra gången jag kommer tävla de på han men hoppas att de går bra. men min syrra ska dock tävla imorgon men jag ska inte med för jag ska till farsta och handla jaka och skor med daddi. :)
KRAM ALVA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0