rubrik här

tjena tjena idag har jag inte hunnit bloggat något för har tävlat. 
 
de gick väll bra eller han var super fin och super taggad. men jag la han lite stort ibland. :/ 
så supernöjd med hans insats men kannske inte lika nöjd med min. :/ 
 
men i galla fall i lätt:C så var jag dubbelnolla och kom 5:A och placerad :)
och sen i laget var jag också nolla men vårt lag kom tyvär inte till omhoppning :( 
alva (jag) = fel
johanna= 0 fel
mira= 4 fel
michell= ute 
så vårt lag slutade på bara 4 fel och vi hade resärver på resärver eller vad man ska säga.
 
men sen när vi kom hem från tävlingen red jag ut på tessan. de gick bra bara väldigt pigg och hon är ju så stor känns de som haha. men hon höll på att studsa med frambenen gannska mycket och bussade väldigt mycket. men hon var endå jätte fin. 
 
sen har jag bara kommit hem och duchat och slängt några kläder i tvetten och sen sickat in min SO uppgift. 
 
men nu ska jag kålla på ponny akuten och äta mat så hej då Kram alva. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0