Träningen

Nu ska ni få läsa hur träningen idag gick :)
 
Jag skulle ju träna kl 6 men sen så ringde mamma och sa att jag skulle träna halv 8 ist så då kunde jag åka till stallet senare, jag mocka och fixa allt innan eftersom vi skulle komma tilbaka rätt så sent.
Men träningen gick jätte bra, även fast jag ramla av.. hahhah men det var en kombination som kom rätt snabbt ur sväng och sen stog det som en undergrej med murplast och det roliga var att hon verkligen var påväg att hoppa men sen bara tvärnita hon och då ramla jag ner på hindret. Jag hoppade med storhästar och Madde är bara en c-ponny så kombinationen var rätt så läng men Madde kämpa sig igen den, jag hoppade kanske 1 meter och några  hinder låg på 110 :) 
Nu ska jag titta på tv så hejdå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0