Dagen

har haft så sjukt kul, och jag och josse har skrattat så himla mycket idag, vi åkte in till stan, vi köpte biljetter först sen drog vi till pizza hut, såå gott och vi satt å prata om allt möjligt. Vi hade typ en timme innan filmen så vi gick omkring i affärer och flumma, sen får vi för.oss att köpa as mycket godis chips osv. Bild nedanför sen.. hahhaha. Men jag kan verkligen rekommendera filmen Ego, Den var sjukt bra och rolig, har du inte sett den så måste du göra det!!! sen hämta pappa oss och vi var hemma hos mig och flumma typ ännu mer! nu orkar jag inte skriva mer men jag måste säga att jag är as nöjd med dagen :D ps lite rörigt och snabbt inlägg

/Linnea









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0