Dålig upd

Jag är sorry att jag inte har bloggat idag men har faktiskt haft fullt upp hela dagen det började med att jag äkta till stallet.
Jag red i ridhuset och det gick bra.
Efter de kom jag hem ganska sent typ klockan 6.
Sen så tränade jag i typ 45 min.
Det var jätte jobbigt Haha.
Men sen har jag ätit och duchat och kollat på TEVE. och nu bloggar jag
Fast jag skulle faktiskt göra en film fast det gick inte att pubilisera.
:(
Men imorgon ska jag:
# vackra och äta frukost
# åka till stallet
# sen åka på möte på Årsta runsten div 1 och elit möte.
# sen plugga på engelska
# städa
De e typ de jag ska göra imorgon.
KRAM ALVA
Haha gjorde en liten låsas header.
Den vart inte så bra :/ <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0