förlåt

har verkligen haft fullt upp därav ingen bloggning. Får blogga från mobilen nu för mamma har datan.. Men imorse så var jag verkligen jätte trött, mitt huvud var som betong fick inte upp det så det vart ganska stressigt att klä på mig å så. Skolan var väl chill slutade 13.25 så det var nice! Efter skolan så var jag med Alva och Josse här hos mig :) Vi pluggade, pratade och hade värsta brottningen om soffan haha herregud, livat!! Vid halv 5 så drog jag och Alva till stallet vi red till ridhuset och det gick väl bra för mig kände bara igenom henne för ska ju träna imorgon så hon fick gå rätt så lungt. Nu är jag hemma och ska nog ta och dricka lite varm O'boy! Sen så ska jag kolla på tv. Tjingeling

/Linnea




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0