FREDAG!!!

fett skönt med fredag och äntligen helg :) dagen har varit fett chill så det var nice. Nu hänger jag med min homie haha men vi är inne på mobilen och så! kvällens planer ser ut som att jag ska träna markarbete ikväll kl 6 så det ska bli roligt sen ska jag hem och bara chilla.

Helgen ser ut att jag och min mamma kanske ska till en hästaffär imorgon och stallet såklart.

på söndag så ska jag till stallet på morgonen och sen vid typ 12 så drar jag och josse till Huddinge :)

Nu ska jag fortsätta att kolla omkring på Mobilen

/Linnea

vi kollade på film på svenskan


Kommentarer
Amanda

Hej! Har en fråga till Linnea: är det inte jobbigt att ha en ohästkunnig mamma eller pappa ibland? Hoppas du svarar!!! Kram<3

2013-02-08 @ 20:16:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0