Hemma

Har varit hemma nån timme nu. Gick bara med Madde så då gick det fort. Har städat mitt rum lite fort sådär. Nu ska jag bara chilla och kolla på tv hela kvällen, känns konstigt att inte behöva plugga, haha men skönt att ha provena gjorda. Hela dan har jag gått å klagat över att det har känts som om det vore fredag.. Trodde fan det nästan :( 
 
Jag kan dra en liten snabbis hur min helg ungefär ser ut:
 
Fredag: Skola, stallet pch jag rider nog ut. På kvällen ska jag bara ha lite fredagsmys och måste se på Modern family! 
Lördag: På morgonen kommer Maddes massör och då ska hon känna igenom henne å det. Sen vid halv 4 ungefär så drar jag och Josse till Sergelstorg för att kolla på bio! :)
Söndag: Ska träna dressyr kl 12 sen ska väl inte så mycket hända, bara ta det lungt å så.
 
Inga jätte stora planer men aja, nu ska jag sätta på ett avsnitt av 90210!
 
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0