home

nu hemma från stallet.
min dag har varit såhär jag vaknade hos johanna efter som att jag såv hos henne men a sen så gick vi upp halv 7 och så åkte vi till stallet och morgonfodra och sen red jag ut calle med johanna å var så tröt då hade typ inte vaknat haha a men sen så åkte vi till ojhanna och så var jag där i en timme och sen åkte jag till stallet igen för att rida mossy jag skulle träna klockan halv ett men de vart lite försenat så tränade lite senare sen åkte jag hem och nu är jag här framför datorn.
nice du vet.
nu ska jag nog bara chilla och ta hundra hastableter har ass ont halsen den är svulen å allt :(
men a imorgon blir de gå upp tidigt igen klocka halv 8 för halv 9 hämtar mari och johanna mig vi ska åka skidor :)
måste påpeka att jag typ alldrig har åkte skidor så blir nog gannska många ramlingar :/
kannske inte blir världens bästa upd men a lite kannske igallafall ninni och josse skulle också ditt imorgon så får se om vi ser dom för då kannske vi åker tillsamans. :)
 
jag är ledsen om jag inte har bloggat så bra men har verkligen inte haft tid har varit upptagen hela tiden
 
NI SKA VETA EN SAK JAG HAR INTE VAKNAT SENARE EN HALV 9 PÅ LÅVET SÅ JAG E LITE TRÖT SÅ HEJ DÅ
DE HÄR VAR NOG SISSTA GÅNGEN JAG ÅKTE SKIDOR DÖÖÖÖÖR SÅ FUL JAG VAAAA.
ELLER NÄÄ ÅKTE EN GÅNG I TYP 3-4AN OCKSÅ TROR JAG HAHAH :)
ALLTSÅ JAG KJOMMER VARA SÄMST PÅ ATT ÅKA SKIDOR HAHA.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0