JAG OCH CORNELIA ÄR HJÄLTAR.

haha men asså det hände en sak när vi skulle åka hem från stallet.
de var en HUND som var lös på en stor väg.
man får köra gannska fort på den vägen så hunden var jätte nära på att bli påkörd flera gånger.
så jag och cornelia sprang efter den för alla andra bilar körde licksom bara förbi.
a men vi sprang allt vad vi hade jätte långt och de var jätte jobbig men vi ville bara rädda hunden.
men a sen sprang den ifrån den stora vägen och vi sprang efter men inte så nära så den skulle bli rädd.
men den varjätte rädd så när vi kom fram till den sprang den bara ifrån men tillslut kom den till ett stäle där den inte kunde komma någon vart. så då fick jag tag på den. men den bvar jätte rädd skakade svansen mellan benen och hade massa is på magen.
men sen så var de en tjej om hjälpte oss och hon hade hund och jobbade med hundar och allt så att hon skulle ta hem den tills man hade hittat ägarna vi ringde polisen och allt.
KRAM ALVA.
hoppas hunden mår bra.
kommer ha världens tränings värk o benen från jag sprang haha,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0