MIN VECKA OCH IDAG.

hema nu snart ducha sen mat.
dagen har varit bra förytom på NO lektionen eller labben jag och min kompis ida vi gjömde oss som vi brukar men sen när vi skulle ställa oss upp så slog jag mig i någon kant precis bakom naken eller någonstans där så fick jätttttttte ont typ dog hahaha men a sen gick de över lite så gjorde inte licka ont men nu gör de ass ont ondare en vad de gjorde när jag gjorde illa mig men aja får stå ut och hoppas att de går över. :/
mossy var fin när jag red ut på han. tränade lydnad. han var dock väldigt glad och väldigt pigg så han var lite ofukoserad ibland och låsades vara rädd för små skaer men annars gick de bra.
MIN VECKA:
TIDSDAG: Då först skola börjar 8:20 sen va i skolan sen till johanna och sedan ska mamma skjusa oss till stallet för vi ska träna i samma grupp klockan 6 sen ska min syrra träna så blir nog att kålla på henne sen bara hem och chilla och äta sen gå och lägga mig.
ONSDAG: då blir de att rida ut på mossy. och även ska jag rida ut på tessan också.
skola samma som tisdag vetu.
TORSDAG: studiodag i skolan ass nice. a då till stallet som vanligt a sen kannske vara med soffan och frida eller något vet inte har inte planerat TORSAGEN HELT ÄN.
FREDAG: a då ska jag rida ut  på mossy tror jag sen ska jag även rida breade ut eller i ridhuset får sen.
a skolan 8:20 börja man då och slutar halv 2 så åker till stallet direkt tror jag så jag akn göra något på kvällen.
men nu ska jag ducha så hej då
KRAM ALVA
BILD PÅ MIG OCH MIN BÄSTIS SOPHIE.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0