Rubrik ska de stå här

Nu sitter jag vid tv med iPad en.
Jag åkte till stallet klockan 1 typ farmor skjutsade sen va jag i stallet ett tag mossy fick villa för cornelia red han igår. ;)
Jag bussa med han i hagen idag och han var helt crazy haha men han bara bocka, sparka och stegrade ASS mycket haha :)
À men sen åkte jag hem och efter typ 5 min kom Martina och frida och hämta mig så då åkte vi hem till Frida sen för ett tag sen hämta mamma mig.
Och sen har jag ätit sen har jag inte gjort något mer.
Men hej då KRAM ALVA.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0