Nu är jag redo för att skriva ett inlägg.
Igår kväll så var vi ju på middag och johanna och hennes familj var där också, så vi åt kolla på melodifestivalen och hade det trevligt. Melodifestivalen behöver vi inte änns gå in på, såå sämst.
Vi drog oss iaf hem vid 12 men jag somna inte förns halv 2 ;)
idag vakna jag typ 20 över 11 och då åt jag frukost och vi drog till stallet. Hovslagaren kom vid 3 så då ville vi vara klart med allt annat. Så jag red så fort som möjligt, red i ridhuset med Corren och hon jobbade på fint. på hem vägen så bestämde jag och Corren att vi ville ha kina mat så våra föräldrar åkte och köpte det medans vi gjorde klart våra hästar. Klockan 3 kom hovslagaren och Madde tyckte det var skönt att få nya skor!
Nu ska jag bara ta det lungt, kolla omkring lite på datan och så! :)
 
/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0