saknaden är stor

jag sakner dig så himmla mycket du kommer alltida att vara den som har störst plats i mitt hjärta.
att täncka att du inte är min längre gör mig lädsen du är min favorit och kommer alltid vara den bästa.
du hade ett eget humör men jag älskade dig licka myckee endå.
TEQUILA II DEN PONNYN ÄR VÄRLDENS BÄSTA!
farför vart jag förstor?
farför vart jag för gammal?
sacknade är enorm och kommer alldrig gå över.
du vann nästanallt du var grym i allt du var bäst i allt.
när dagen kom sissta dagen du var min var fruktansfärd. värsta dagen i mitt liv kommer alldrig glömma när du åkte iväg med transpårten och siista gången jag red dig sisst gången jag pussa dig sissta gången jag tog in dig från hagen.
allt kommer jag ihåg och kommer alltid att gör älskar dig TEQUILA II <3<3<3<3<3
DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!
 
KOMMER ALLDRIG GLÖMA HUR DU VA I DRESSYREN MEN NÄR DU VAR FIN SÅ VAR DU JÄTTEFIN.
                   NÄR DU STOD DÄR NÄR MAN SKULLE TA IN DIG.
                  FÖRSTA GÅNGEN VI TÄVLADE ELLER TRÄNINGSTÄVLADE.
                   NÄR VI VAR PÅ SM I HÄLSINGBORG OCH HOPPA MOUTINHORSE FINALEN
                NÄR VI VANN
                NÄR DU STOD I BOXEN OCH VA SÅ SÖT
                  NÄR DU STOD I GÅNGEN OCH TIGDE OM GODIS
                   EFTER EN TÄVLING
                 EFTER EN TÄVLING PÅ HEMAPLAN OCH HON LEVERERAR MED 1:a och 2:A plats
                  hoppträningar när du var helt galen
                 påväg till tävling
                                                                                               när fu åkte :(
i boxen
älskar dig och kommer alti
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0