snart mat.

a nu sitter jag vid datorn åkte till stallet klockan 12 typ eller någonstans där då.
men igalfall jag red ut med syrran på mossy och syrran tog tessan.
det gick ass bra fast jag vet inte hur länge sen han var så här pigg fick typ inte läga på skänken för då bokade  han som jag vet inte vad a men jag sat kvar endå.
sen haar jag duchat och städat.
a måste plugga mer sen till provet kan ju apsulut ingentig kannske bara att de handlar om typ atomer och elecrisitet tror jag hahha.
Men min farmor kommer snart och ska äta hos oss så ska fixa mig så hej då
KRAM ALVA
SAKNAR DENA PONNY SÅ SJUKT MYCKET.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0