Sorrrrrrry

Förlåt för jätte dålig upp av mig ska jag börja med att säga.
Men min blogg app på mobilen laggar sönder och jag har inte haft tidvatt sits vid datorn :(
Men nu hade jag sån ångest så jag är tvungen att lägga ut ett inlägg.
Men jag tränade igår och de gick ganska bra och idag ska jag nog åka tidigt till stallet. Vet inte hur jag ska göra med han men ikväll kommer ett riktigt inlägg. För idag kommer jag ha tid.
Men nu ska jag äta klart min frukost så jag hinner så hej då
KRAM ALVA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0