sorry

Har inte bloggat idag för att det har varit fullt upp hela dan, imorse mådde jag jätte dåligt ville verkligen inte till skolan och ta sprutan, men jag tvingade mig dit. Sprutan gjorde jätte ont och jag har haft ont i armen hela dan :( Men efter skolan så gick jag Alva hem till josse och chillade där, bilder kommer upp på bloggen då vi flammsade framför kameran :) Sen så åkte jag och Alva till stallet och där red vi i ridhuset och det gick väl bra för mig jag jobbade inte så värst mycket. Nu har jag kommit hem och jag ska snart äta pannkakor och titta på Sverige-tjeckien. Så bilder kommer ;)

/Linnea




Fredag imorgon!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0