TÄVLINGS OUTFIT.V

min tävlings outfit
HÄSTENS OUTFIT:
VREDUS SKYDD bak
 protector skydd fram fast dom är svarta.
 
 
shabrak  (vet inte vad de e för märke) men ett svart har jag.
en CWD  sadel fast de e inte den på bilden!
 de e ett sånt räns fast ett brunt.
brun förbygel.
 
jag tror de var allt till hästen.
och nu till min outfit.
GPA hjälm
en racesafe väst
bocaj ridstövlar
animo kavaj
ett par vita ridbyxor vet inte  ad dom heter inte dom på bilden igallafall.
ett par roeck1 vantar de e dom längs till vänster ( svart vita)
 
A DE VAR DE TYP ALLT JAG HAR NÄR JAG TÄVLAR.
KRAM ALVA!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyekipagens.blogg.se

vi är två 13-åringar som tillbringar vår fritid i stallet. våra namn är Linnea & Alva, hoppas ni tycker om våran blogg och väljer att stanna :)

RSS 2.0